oprichter
Smeris Pindakaas
Smeris Pindakaas op je boterham. Zonder palmolie of andere troep. Ondeugend lekker.
Bestuurslid Internal Branding
NIMA
Oktober 2015 - heden
Het NIMA Internal Branding platform is opgericht om de bekendheid en professionalisering van dit jonge vakgebied te vergroten. Jaarlijks organiseert het bestuur verschillende activiteiten om kennis en cases over Internal Branding te delen. Daarmee beoogt zij marketeers te inspireren tot strategische, interne partnerships met andere disciplines om merkwaardig denken én doen te bevorderen.
Co-founder en Managing director
New Growth Strategies
2015 - heden
MD bij strategisch marketing adviesbureau New Growth Strategies. Na een partnerschap bij Business Openers en 10 jaar food en retail ervaring zijn Marc van Eck en ik New Growth Strategies gestart. New Growth Strategies is onderdeel van het wereldwijde TBWA netwerk en helpt bedrijven op gebied van Strategie, Merk Positionering, Internal Branding en innovatie. Ik richt mij op merken en bedrijven die hun overtuiging echt in alles willen doorvoeren en zo het verschil maken. Dus zowel op de consequente vertaling van het merk in strategie, als in gedrag via Internal Branding. Ik combineer mijn kennis en ervaring in business en diverse managementrollen met het gedachtengoed van New Growth Strategies!
Een kop koffie drinken kan altijd. Zelfs virtueel.. bel dan 0613360453
Commercieel directeur
Marqt
2014 - 2015
Echt eten. Steeds meer mensen die het zien, proeven en doorvertellen. Mensen als jij en wij. Samen zijn we Marqt.
Brand positioning manager
Ahold
2011 - 2014
diverse Customer business development & trade marketing functies
Procter & Gamble
2005 - 2011
msC / DRS. international economics & economical geography
Universiteit Utrecht
1998 - 2005